[ LUGOS ] kernel warning

Petra petra na siol.net
Sob Mar 6 16:59:54 CET 1999

-----Original Message-----
From: Alex Mihicinac <Alex.Mihicinac na uni-lj.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: sobota, marec 06, 1999 16:53
Subject: Re: [ LUGOS ] kernel warning

>Poudaril pa bi rad to, da se nisem pritozeval na SYN floodom, pac pa
samo
>spraseval, kaj doticla vrstica v logih pomeni. Se vedno pa me zanima,
>zakaj se je masina sesula in zacela izvajat service denyal (ali je
odgovor
>skrit v citiram "Zato smo kasneje tej masini preprecili dostop se na
>drugacen nacin."?).

Ne, niti slucajno. S tem sem zelela povedati, da smo Vam prihranili se
naslednjih ne-vem-koliko-mega logov, ker smo dostop zaprli z ipf, tako,
da se irc.SiOL.net sploh ni vec odzival zgoraj omenjenemu hostu. Torej,
ker ni "videl" vec njegovih zahtev po vzpostavitvi povezave, seveda tudi
ni vec posiljal zahtev po identu.

Niti slucajno pa da bi irc streznik (ali celo kdo preko njega) s svoje
strani kamorkoli posiljal kakrsne koli zahteve po vzpostavitvi povezave
in s tem povzrocal SYN flood.

Tukaj sta pa vrstici od ipf-a:
bash-2.02$ cat ~/filter
block in from LuBiCa.s-sser.lj.edus.si to any
block out from any to LuBiCa.s-sser.lj.edus.si

-----
Petra Gucek <petra na siol.net> | Finger <petra na sky.siol.org> for PGP key

Dodatne informacije o seznamu Starilist