[ LUGOS ] problemi z firewallom

Matjaz Prelog rachek na scorpion.vizija.si
Čet Mar 11 19:46:34 CET 1999

Na masini z linuxom imam RH5.2,kernel 2.0.36 imam 2 mrezni kartici.Prva je
3C509,druga pa je 3ComTokenLink III.Za tadrugo me ne cudno gledat,imamo
TokenRing omrezje.Obe kartici sta sta podprti in delujeta zelo lepo.Z
TokenR lahko imas sicer dolocene probleme,samo ti nimajo z mojim problemom
veze,se mi zdi.Na eth kartici imam IP addresso 192.168.1.1,na tem
ethernetu imam se masino z IP 192.168.1.1,IP promet tece vredu.Na
tokenring kartici imam IP addreso 10.0.40.62 in IP promet tudi tece vredu.
V kernel sem vkljucil vse potrebne module za IP forwarding/firewalling (po
manuualu,ki sem ga potegnil z sunsite.unc.edu),vendar noche nobenih
paketov forwardat.Na zacetku sem lahko z win masine na eth(192.168.1.10)
pingal ali se telnetal na masino 10.0.40.15,ki je na tokenringu,in IP
promet je tekel lepo,kasneje,po nekaj experimentih pa se to ne vec.To je
Netware server.Firewall je forwardal IP pakete SAMO ZA TO MASINO,za druge
ne,ceprav sem sprobal se vsaj 15 drugih,ki so obesene na ring.Po analizah
sem pa opazil,da ko z win masine na eht(192.168.1.10) pingam IP adreso na
tokenring(10.0.40.0 omrezje),Linux masina(firewall) preko arp-a poisce
cisto vsako HW adreso masine,ki obstaja na token ringu,in ki jo pingam iz
win masine na ehternetu,vendar ne forwarda nobenega IP paketa.Niti ICMP in
TCP.
Thnx 3 any help.

LP,UgLy^D

Dodatne informacije o seznamu Starilist