[ LUGOS ] problemi z firewallom

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Mar 12 08:00:28 CET 1999

Zdravo!

On Thu, 11 Mar 1999, Matjaz Prelog wrote:

> Na masini z linuxom imam RH5.2,kernel 2.0.36 imam 2 mrezni kartici.
> V kernel sem vkljucil vse potrebne module za IP forwarding/firewalling (po
> manuualu,ki sem ga potegnil z sunsite.unc.edu),vendar noche nobenih
> paketov forwardat.

Zadnjič sem prvič in zelo na hitro instaliral RH5.2 in na njem hotel
narediti IP-masq. IP-masq sem delal že VELIKOKRAT, poleg tega sem imel
zraven še Jackova navodila za ISDN, v katerih so navodila tudi za
maškarado.
Pa ni in ni hotelo delati :(

Zalaufalo je, ko sem v /etc/sysconfig/network vključil IP forwarding
in rebutal mašino.
Zaradi pozne ure in lastnih otrok, ki me komaj še poznajo, sem
v prav nič linuxaški maniri šel domov, ne da bi sploh pogledal kaj
omenjena sprememba naredi. Mašina pa ni bila moja, tako da ne morem
zadeve recimo zdaj raziskati.

LP!

    Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si