[ LUGOS ] linux in IBM

Matjaz Prelog rachek na scorpion.vizija.si
Čet Mar 11 19:23:54 CET 1999

> A lohka to mal bolj pojasnes ?
>
> Compaq namerava bit v Slo no.1 brand name computer !
>
> Marko Cuk

Seveda.Tudi Alesa in Borisa prosim,da to prebereta,kr se mi ne ljubi na
vse vase replaye odgovarjat.thnx!:>)))
V sluzbi imam masino Compaq Deskpro 4000,PPro180,32Mb.na hda(primary
master) imam winse in os/2.na tem disku(bil je ze v masini z njo vred) ima
bios cisto taprvo particijo(22MB) zase,in sicer,ce jo pobrises(kolega je
to naredil,pa smo lahko samo se SRC computers sli klicat za sarvis :>)) )
lahko bootas z disketo,ampak to,kar winsi in dos smatrajo za c: ,vidis
potem,ko si prej opisano particijo pobrisal,kot b: (5.25???).Ocitno gre za
neko "hudo" kombinacijo cipovja na plati in tiste particije,kjer je sicer
tudi polno enih graficnih programckov za BIOS,graficni vmesnik pa hudo
spominja na tastare winse(3.1 al pa se malo starejse).To je bilo fejst
offtopic,zaj pa k linuxu.
Njegov problem je v kernelu,ker ko pride a tej taisti masini do
inicializacije IDE kontrolerjev,zazna samo mastera,drugega kontrolerja pa
ne,in ker imam linux na hdc2,ne zna mountat / Vcasih tudi prvega
kontrolerja ne zazna.Masina se lepo mirno reboota ze v prvem
runlevelu,vcasih pa se nalaganje kernela ustavi,in izpise,da ne more
mountat / ker ga ni.Walda.Sicer pa se to dogaja samo na rekompajliranih
kernelih,na kernelu,ki je na disku po instalaciji RH pa deluje vse zelo
lepo.Do kernela 2.0.34 ni slo nic.Niti eden se mi ni zbootal.Potem sem
lahko 2.0.35 parkrat,prblizno 3 krat rekompajal,pa spet tastara
zgodba.Z 2.0.36 kak kak.Z 2.2.1 pa imam po 3,4em rekompajlu probleme z run
out of input data.Vendar sem od takrat naprej rekompaljal 2.0.36 vsaj
20x,in dela vredu.Wierd.Za tiste,ki boste porekli,da sem pozabil kaksen
driver vkljucit v kernel,bi povedal samo,da sem enkrat samo zato,da bi
videl ali sem idiot tukaj jaz ali ne,instaliral RH 5.2 cisto na
novo,recompile 2.0.36,reboot.Novi kernel dela.Skopiram .config v /root,
spet make mrproper...... ipd ... in make menu config,load an alternative
config file,pogledam ce je vse kot je bilo,nicesar ne popravim,make dep
make clean(al obratno,vedno na zaslon pogledam) in znova:recompile reboot.
in tako se 2x,vsakic popolnoma enako,z popolnoma enakim config
file-om.5ic:stara zgodbica.bootam tastrari kerneli,recompile,reboot:
Nikoli vec se mi ni masina zbootala z kernelom,ki sem ga sam prevedel.
:>)))

PROLIANTE pa tudi pri nas uporabljamo,samo ne za L ampak NT,OS/2 in
Netware,in smo z njimi zelo zadovoljni.V prvem mailu sem bil morda res
malo "predivji" in tega ne bi smel posplosevati na vse Compaq-ove
produkte,vendar je zdaj ze skoraj vseeno,se mi zdi.

LP,UgLy^D

Dodatne informacije o seznamu Starilist