[ LUGOS ] mrezne kartice, route, ipfwadm

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sob Mar 6 07:09:00 CET 1999

Zivjo

BlaY0 wrote:

> Yo!

> Hmm... ce sta kartici PnP ti nebi znal odgovoriti, ce pa se jima da
> hardversko nastaviti IRQ in naslov pa. Poizkusi sledece: vse kar se tice
> net configa izpusti iz inita in poizkusi na roke z modprobe... na roke
> nalozit module... najprej za prvo kartico: modprobe ne io=0xXXX potem se
> za drugo modprobe ne io=0xYYY lahko celo modprobe ne io=0xXXX irq=X. To
> vse pocnes brez kerneld-ja, ce pa ga ze uporabljas bos moral pa v
> conf.modules dodati nekaj v stilu: options ne io=0xXXX irq=X najprej za
> eno in nato se za drugo kartico...

Aha, torej ce to pocne kerneld, potem podatke prebere iz file-a /etc/conf.modules, drugace
pa to naredi tisti /sbin/modprobe ne... v rc.modules file-u? V bistvu me je to zanimalo
samo informativno. Dokler stvar dela bom zadovoljen tudi ce ne bom tocno vedel kje se kaj
dogaja.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist