[ LUGOS ] kernel warning

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Sob Mar 6 02:05:47 CET 1999

At 02:10 PM 3/4/99 , Boris Benko wrote the following message:

>dokonca "handshakane" TCP konekte. Ampak ker imas toliko mega logov in
>ce je to od ene same masine, potem je to bil SYN napad, za katerega
>mislim, da je bil patch izdan ze dolgo tega.

Ali pa je doticna masina le napadalec, ki se odeva v obleko zrtve? Ni
pametno prehitro sklepati na podlagi rekla-kazala - ce pa upostevamo
nepotrjena rekla-kazala brez osnove, pa sploh ni kaj.

>Lahko da se te je potem nekdo lotil se na kak drug nacin.
Ni zanimivo, da so na koncu abuserji najbolj ubogi userji? Pogosto se je
izkazalo, da so bile najbolj nedolzne zrtve najmanj nedolzne in cisto nic
zrtve oz so bile zrtve, ko so naletele na napacnega -  alex v tem primeru
kaze na napacnega. Da ne omenjamo tega, da tip ze sam posredno priznava, da
ni kompetenten za ocenjevanje teh stvari.

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist