[ LUGOS ] libjpeg

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sob Mar 6 07:16:56 CET 1999

Zivjo

Pobral sem enlightenment z interneta in v readme file-u pise, da rabim se precej drugic
knjiznic. Pobral sem se ostale(z njihovega homepage-a) in vse so v redu razen jpeglib. Ko
jo (uspesno) prevedem dobim ven namesto knjiznice jpeglib???.so na lib poddirektoriju par
binaryjev na bin poddirektoriju... Ko sem pregledoval Makefile nikjer nisem videl sledu o
kaksnem jpeglib???.so file-u. Ali kdo mogoce ve ali sem jaz kaj narobe naredil, ali je
jpegsrc???.tar.gz napacen file. Prevajal sem po navodilih in tudi prevedlo se je brez
kakrsnihkoli problemov.

hvala

lp

		Bostjan