[ LUGOS ] kernel warning

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Mar 6 11:45:18 CET 1999

On Sat, 6 Mar 1999, Petra wrote:

> morebitnim SYN napadom? Kaj so poceli procesi z omenjene masine? Nic drugega
> kot ravno to. Floodali so irc.SiOL.net z nenehnimi SYN zahtevami. Zato smo
> kasneje tej masini preprecili dostop se na drugacen nacin.

 Jaz sem se kar nekaj casa ukvarjal s tem, ker sem mel dosti problemov...
Tko kot si rekla, se zadeva dogaja medtem ko se bot probava prklopit na
irc server. Ce ga ta refuza, se botu nekaj utrga in zacne pocet bedarije.
In ker bot userji nastavijo reconnect time na 0 ali pa kako sekundo oz
dve, je to tak major spam... Isti problem nastane, ko se dva bota skusata
linkat med sabo, utrga se jima pri preverjanju identa in masina to vidi
kot _possible_ SYN attack...

 Pa to se ne dogaja z vsemi verzijami botov. 1.3.23 dela cisto v redu,
vsaj nisem se opazil tega...

> No saj to je se kar *zmerna* kolicina glede na vse zahteve, ki sta jih
> nenehno posiljala oba bota.

 V bistvu je to puny... ;> Meni se je dogajalo, da so bili logi poli SYN
warningov dolzine 30MB+ :)

David!
Did you ever wondered why is abbreviation such a long word?

Dodatne informacije o seznamu Starilist