[ LUGOS ] kernel warning

Petra petra na siol.net
Sob Mar 6 01:50:21 CET 1999

-----Original Message-----
From: Alex Mihicinac <Alex.Mihicinac na uni-lj.si>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: četrtek, marec 04, 1999 09:43
Subject: [ LUGOS ] kernel warning

>Ni ga lepsega kot metoda iztrganih citatov.

Aha, ce bi malce bolj pogledal, bi videl, da gre za ident. Obicajno se ti
nekdo obesi na ident port, ker hodis ti k njemu, ne? Saj nobena masina ne
more dobiti ident informacij za povezave drugih masin. In zakaj hodis
tolikokrat k njemu? Ni to malce cudno, ce vidis, da ti je vstop prepovedan?

No, ce k temu dodamo in poudarimo, da je to host irc.SiOL.net postane slika
ze jasnejsa. Predvsem, ce bi se malo nadziral procese na tej masini (ali pa
je bilo to namenoma prezrto). Namrec: po postavitvi K:line-a na
*@LuBiCa.s-sser.lj.edus.si, so se boti s tega hosta se vedno skusali
povezati na streznik irc.SiOL.net - in to priblizno na vsake 15 sekund. Se
ti ne zdi to malo prehudo, glede nato, da se sedaj sam hudujes nad
morebitnim SYN napadom? Kaj so poceli procesi z omenjene masine? Nic drugega
kot ravno to. Floodali so irc.SiOL.net z nenehnimi SYN zahtevami. Zato smo
kasneje tej masini preprecili dostop se na drugacen nacin.

No saj to je se kar *zmerna* kolicina glede na vse zahteve, ki sta jih
nenehno posiljala oba bota.

-----
Petra Gucek <petra na siol.net> | Finger <petra na sky.siol.org> for PGP key

Dodatne informacije o seznamu Starilist