[ LUGOS ] ISDN

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Mar 5 07:45:14 CET 1999

On Wed, 3 Mar 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Kako se pa pri delu pozna, da niso glih super modemi? A so pocasnejsi? Nezanesljivi?
>
> Koliko pa stane ASUS COM ISDN LINK 128K ADAPTER.....
>
> Kako se pa pri delu pozna, da zelo dobr laufa (ASUS...)? Zanima me razlika med "ne glih
> super" in "zelo dobr".

ASUS je ISDN kartica, torej se ti obnaša temu primerno. Lahko jo
nastavljaš z ifconfig in isdnctrl in podobnimi orodji. Če rabiš
samo dostop na Net in nič drugega, bi se ti verjetno tudi modem (zunanji,
ki se obnaša prav tako kot analogni modem) dobro obnesel. Če pa hočeš
imeti razne kombinacije dial-in, dial-out in nasploh bolj pisano
konfiguracijo, boš pa to lažje izvedel s kartico.

Performančno gledano se mi zdi, da kartica pokuri manj procesorja, ma ne
bi dal roke v ogenj. Verjetno tudi malo hitreje vzpostavi zvezo.

ASUS stane MALO, recimo 8K. Tako, na pamet.

V glavnem, če ti funkcije analognega modema zadostujejo, potem OK, sicer
pa imaš pri uporabi kartice precej več možnosti.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si