[ LUGOS ] samba problemcic

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Mar 4 23:25:13 CET 1999

Howdy!

On Thu, 4 Mar 1999, Bostjan Hojkar wrote:

> Mogoce se se nisem naucil brat dokumentacije ampak vseeno :))
>
> smb.conf:
> crypted passwords = true (al je yes.. pozabu :))

To nima veze s tvojim problemom.

> [PRVI]
>    comment = Prvi share
>    path = /var/lib/apache/htdocs/prvi
>    force user = user1
>    public = no
>    writable = yes
>    printable = no

Zraven moras, vsaj mislim, napisati se 'valid users = user1', da bo sploh
vedel, kdo sme uporabljati servis. Ce ne napises, je dober kdor koli. Kaj
pomeni 'force user' si preberi v manualu (smb.conf).

> Ce iz Win98 hocem v share "PRVI" zahteva password.. a glej ga zlomka - tudi
> password od "user2" se mu zdi veljaven. V smbpasswd listi sta samo user1 in
> user2, z razlicnimi passwordi.

Ko se bos prijavljal na servis, moras uporabiti sintakso
\\server\servis%username, sicer Win masina poslje kar username, za
katerega misli, da ga trenutno uporabljas pod Winsi.

Peace!
  Mkx