[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Jun 20 14:50:58 CEST 1999

> Je ze res, da si predstavil vsebinski pomen taksnega prehoda, toda povej,
> kako se bos spoprijel z naslednjima dvema IMHO groznima slabostima:
> on-line branje ter preglednost (ce gledas z lynxom). No, druga slabost
> verjetno odpade, ce pomislim, da je tvoj programcek najbrz napisan v
> kaksni javi ali javascriptu, se pa zato pojavi ena se vecja. Mislim, da
> nisem edini, ki 90% casa prezivim v konzoli. Za to, da bi prebral tistih
> nekaj sporocil, bi moral: startx, netscape, (trash, trash, skrip, skrip,
> eeeeeeeeeeek, trash, trash <- zvoki, ki jih spusca disk, ko se nalaga
> [...]

online: resitev je ali dial on demand ali pa se seveda naredi moznost
offline branja s paketki a la v starih casih (bbs). relativno trivialno.

preglednost & praskanje po disku: vse je cisti tekst, ni java*. kar se
tice browserja, mislim, da je moje zgrazanje nad netscapom ze bilo tukaj
javno objavljeno :) trenutno borza.dergan.si vozi nekoliko bolj fancy
obliko teksta, ki je zaradi mnogih tabel nekoliko nerodna za lynx, ne
vidim pa nobene ovire, da se tega ne bi dalo prirediti, tudi mi smo
najprej imeli rec, ki si jo lahko mirno brez vsakih popacenj bral z
lynxom.

Dodatne informacije o seznamu Starilist