[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Jun 20 15:07:42 CEST 1999

> online: resitev je ali dial on demand ali pa se seveda naredi moznost
(snip)
> preglednost & praskanje po disku: vse je cisti tekst, ni java*. kar se
(snip)

no, pa da ne bova sla je-ni za vsako izvedbeno podrobnost; jasno mi je, da
resitev ni idealna, in jasno mi je tudi, da idealne ali ni ali pa ni
preprosto izvedljiva, ker bi sicer ze bila narejena. ponujam nekaj, kar se
po moje preverjeno obnese in je tudi testirano na nekem solidnem vzorcu
uporabnikov. gotovo je pri stvari kaj takega, kar komu ne bi bilo vsec.
hvalabogu, vedno je tako. potem samo ostane, da pogledas, na katero stran
ni potegne tehtnica - npr., ali raje nalagas 12 Mb newsreader ali pa raje
prenasas stvar, ki mislis, da so smeti. to se pac odloci vsakdo zase.

Dodatne informacije o seznamu Starilist