[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Ned Jun 20 13:57:05 CEST 1999

> zelo sem *proti* temu, da bi zdajle zaceli sveto vojno mail vs. www, ker
> mislim, da sem dovolj jasno predstavil vsebinski pomen taksnega prehoda.

Je ze res, da si predstavil vsebinski pomen taksnega prehoda, toda povej,
kako se bos spoprijel z naslednjima dvema IMHO groznima slabostima:
on-line branje ter preglednost (ce gledas z lynxom). No, druga slabost
verjetno odpade, ce pomislim, da je tvoj programcek najbrz napisan v
kaksni javi ali javascriptu, se pa zato pojavi ena se vecja. Mislim, da
nisem edini, ki 90% casa prezivim v konzoli. Za to, da bi prebral tistih
nekaj sporocil, bi moral: startx, netscape, (trash, trash, skrip, skrip,
eeeeeeeeeeek, trash, trash <- zvoki, ki jih spusca disk, ko se nalaga
netscape). Nato pa se enkrat skozi ves "disk trashing" postopek, da bi se
nalozili Java appleti, potem pa, glej no glej, kdo bi si mislil: Bus
error. V najboljsem primeru pa se konca tako, da imas nalozen 12 Mb velik
NEWS READER. Fuj, fuj, in pfej. :-) Karikirano, seveda. Toda vseeno --
mislim da bos dojel smisel. Tisti programcki pa, ki so narejeni, da s
slashdota potegnejo novicke in jih spakirajo bog_ve_kam, so pa IMHO samo
napotrebna krama na sistemu.

Je kdo kdaj sploh pomislil na to, da usenet ponuja skoraj vse od zgoraj
nastetega? Zakaj ne bi, zeljni sprememb, ustanovili tistih nekaj usenet
skupin, uporabnik sam bi se pa odlocil, kaksen pristop bo ubral? Na izbiro
ima skoraj vse moznosti od:

cd /var/news/spool/articles/lugos/prog
for f in *; do
	less $f
	if [ $? = 1 ]; then
		sed 's/^/> /' $f > /tmp/odgovor.txt
		vi /tmp/odgovor.txt
		[ $? = 0 ] && inews/odgovor.txt
	fi
	mv $f .old
done

do klik, klik, klikety-klik-klik, yes, yes, yes, YES, I DO WANT TO POST
THAT GO**AMN ARTICLE, klik, klik

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist