[ LUGOS ] Riva TNT in XFree 3.3.3.1

Davor Guttierrez davor.guttierrez na siol.net
Ned Jun 13 17:56:39 CEST 1999

Pozdravljeni

Enkrat sem ze pisal na listo, toda odgovora ki bi bil dober nisem dobil.

Uporabljam Caldero 2.2, ki vsebuje tudi XFree 3.3.3.1, kateri tudi podpirajo
Rivo TNT, saj si jo lahko v meniju tudi izberem..
Toda zakaj je pri resoluciji 1024.768 slika zmesana oz. kak bi rekel nekam
cudno skace. Pri resoluciji 800x600 in vecjih pa je OK. Kaj bi bilo tukaj
narobe. Saj sem si DLjal tiste njihove driverje pa je vseeno vse enako. Imam pa
ce bo kaj pomagalo 14 palcni Samtronov monitor.

Lep pozdrav

Davor Guttierrez - Linux user - COL

Dodatne informacije o seznamu Starilist