[ LUGOS ] Riva TNT in XFree 3.3.3.1

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Ned Jun 13 18:59:10 CEST 1999

JA fora je v temu da 14` monitor ne vlece vec kot 800x600
Menis e dogaja isto... oz se mi je....
kupi 15` monitor pa bo dobr

          LeVaK Alias Matej Zerovnik, Kuraltova 8/a 4208 Sencur
                   Tel #: +386 064 415 - 220/221/222
         E-mail: levak na lbox.zig.si matej.zerovnik na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist