[ LUGOS ] unlink()

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Ned Jun 13 23:37:35 CEST 1999

> programih, ki skoz brisejo, renamajo, kopirajo in podobno. Npr. cache v
> netscapu?

Se vedno lahko dodas npr. brisanje na podlagi "regular expression
matching-a". V primerjavi s samim procesom praskanja po disku je to IMHO
casovno nepomemben dodatek. Se posebej, ce imas dve konfiguracijski
datoteki. V prvi navaden regex spisek datotek, ki naj jih/naj jih ne
shrani, v drugo pa s posebnim programckom zapises ze preveden "regular
expression" (slovenski izraz, prosim...) v pravi obliki. Le to v sami
unlink funkciji mmap-as kot shared objekt, tako da imajo vse nadaljnje
razlicice unlink() funkcije dostop do nje. Nastavis se par kazalcev, dobis
tabelo s prevedenimi regex-i in voila, problem predelave konfiguracijske
datoteke je s tem resen. Seveda potem nastopi tezava, kako "osveziti"
nastavitve, a tudi to se da resiti z malo kompliciranja (zaklepanje s
pomocjo MAP_DENYWRITE ali kaj podobnega) in s kaksnim dodatnim programckom
resiti.

To deluje seveda samo v teoriji. ;-)) Ce se komu ljubi, naj spise vse
skupaj. Jaz sem do julija zaseden z izpiti.

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist