[ LUGOS ] entry vs 2nd-level - predlog

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Jun 20 10:11:15 CEST 1999

> do resitve. kolikor mi je znano, z obstojeco tehnologijo liste taksni
> posegi niso mogoci, vsaj ne na dovolj enostaven nacin. ne prodajam vam
> svojih programov (svoj denar naredim drugje, b.d.s je cisto ljubiteljski
> projekt), je pa po moje zelo zelo umestno razmisliti o prehodu na tovrstno
> platformo.

da ne bo nesporazuma: *sploh* ne vsiljujem svojega programa, kaj sele, da
bi ga prodajal. zelo pa zagovarjam prehod na *neko* vrsto www-boarda. in
zelo sem *proti* temu, da bi zdajle zaceli sveto vojno mail vs. www, ker
mislim, da sem dovolj jasno predstavil vsebinski pomen taksnega prehoda.

Dodatne informacije o seznamu Starilist