[ LUGOS ] IP

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Tor Jun 15 13:22:48 CEST 1999

> Saj nimam nic cez userje, ampak... Ce se doloceni IP parametri dolocijo
> avtomatsko, potem se izloci moznost, da uporabnik naredi napako pri vnosu
> parametrov in se potem jezi nad kaksno cudno napako. Tako da pri malo vecjem
> omrezju DHCP ima neke prednosti.

Ni vprasanje DHCP ali brez, ampak staticni ali dinamicni IP, kot si
spodal lepo napisal gre tudi staticni IP z DHCP .

> Ja, to bi bilo mogoce dobro razjasniti. DHCP je samo nacin avtomatskega
> dolocanja IP naslovov, ki jih doloca streznik. NOBENA mreza ni taka, da bi bili
> vsi IPji dinamicni. Primer so recimo printer serverji. Za te pricakujes, da bodo
> imeli stalno isto IP adreso. Tam potem, v okviru DHCPja, vezes IP na MAC adreso

> Ves kako je... Nikoli ne reci nikoli. Ker sem tudi jaz tako mislil. Ampak ce se
> moras do uporabnika peljati 30km v eno smer, 30km v drugo, potem se moras malo

Saj lahko menjavas IP tudi z DHCP, drugace pa naj bi znal vsak uporabnik
vpisat nove nastavitve vsaj s pomocjo preko telefona.

------
*** E-mail: davidi na flux.fe.uni-lj.si ***
*** WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/ ***

Dodatne informacije o seznamu Starilist