[ LUGOS ] Tiskalniki in opticni citalci.

Matic tic-tac na geocities.com
Sob Jun 19 16:22:28 CEST 1999

aton wrote:

> Lep pozdrav.
> Odlocam se za nakup novega tiskalnika ter opticnega citalca.Izbral sem
> nekaj razlicnih firm in modelov, in me zanima ce ima kdo kaj izkusenj z
> njimi v Linux okolju(ce so podprte...).
> Za tiskalnik izbiram med: Canon bubble jet BJC-4400, Hewlett Packard
> Deskjet 710C (ali kaksen podoben model od HPja),  Lexmark  Inkjet CJ
> 5700... to naj bi bilo od tiskalnikov.
 Verjetno nebi imel ne s Canonom, ne s HPjem problemov. Sam sem pred
kratkim kupil epson stylus color 640 (priblizno rang zgoraj nastetih) in
dela brez problemov. Vsekakor si poglej
/usr/doc/ghostscript-x.xx/devices.txt & Co.

srecno,
Matic

P.S. Aja, stylusa 640 trenutno zelo ugodno (34KSIT) prodaja znana
racunalniska firma iz Domzal ;)
--
The cow is nothing but a machine which makes grass fit for us people to
eat.

Dodatne informacije o seznamu Starilist