[ LUGOS ] Tiskalniki in opticni citalci.

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sob Jun 19 17:10:17 CEST 1999

On Sat, Jun 19, 1999 at 02:22:28PM +0000, Matic wrote:
> [...]

NE DeskJeta 710. Za osebno uporabo priporocam 695, mislim da je to edini
iz serije 600, ki se se prodaja. Vsaj 710 (mislim da tudi 720), mogoce pa
se kak drug iz serije 700 ne znajo govorit PCL (Printer Control
Language?), ampak samo PPA (Printing Performance Architecture), ki je
lame. Printer sloh nima svojega procesorja, vse naredi procesor od
racunlnika. Na takem printerju ti bo pod Linuxom delovalo kvecjemu CB
tiskanje.

Za druge izdelovalce pa ne vem. Tudi za Epson zagotovo vem, da ima nekaj
modelov take vrste, tocnih stevilk/imen pa ne vem.

Borut
borutm na bigfoot.com
It's deja vu all over again.

Dodatne informacije o seznamu Starilist