[ LUGOS ] Tiskalniki in opticni citalci.

aton jure.menast na guest.arnes.si
Sob Jun 19 14:28:45 CEST 1999

Lep pozdrav.
Odlocam se za nakup novega tiskalnika ter opticnega citalca.Izbral sem
nekaj razlicnih firm in modelov, in me zanima ce ima kdo kaj izkusenj z
njimi v Linux okolju(ce so podprte...).
Za tiskalnik izbiram med: Canon bubble jet BJC-4400, Hewlett Packard
Deskjet 710C (ali kaksen podoben model od HPja),  Lexmark  Inkjet CJ
5700... to naj bi bilo od tiskalnikov.
Za opticne citalce me zanimata predvsem HP ScanJet 4200C ali kaksen
Primaxov model.
Zanima me se ce je kje na i-netu kaksna stran kjer bi imel opisano tako
strojno opremo v okolju Linux(vse na eni strani).

V pricakovanju se vam za odgovor ze vnaprej zahvaljujem.
S spostovanjem, aton.

--

Dodatne informacije o seznamu Starilist