[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Jaka Svajger jaka.svajger na kiss.uni-lj.si
Čet Jun 17 16:20:38 CEST 1999

> Ce vzames recimo windowse NT in microsoftov SQL, te bo stalo (stevilke
> sem si zmislil) 300.000 SIT, pa stranka ni dobila se nic, samo kupila je
> potreben SW. Torej lahko zaracunas maksimalno 200.000 SIT, ker gre

Dej mi razlozi katero bazo bos pa vzel pod Linuxom in koliko stane (menda
nisi resne
baze vkalkuliral v tistih 60kSIT oziroma 0SIT)?!

In kaj bos naredil ce bo stranka hotela na serverju poleg baze poganjat se
drug softver
ki, kar niti ni nemogoce :( , tece samo pod winsi.

Linux kot server sicer rula, samo za smol-biznis sisteme baz
podatkov pa nisem preprican kaj je bolj ugodno.

jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist