[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Jun 17 23:38:26 CEST 1999

Jaka Svajger wrote:

> Dej mi razlozi katero bazo bos pa vzel pod Linuxom in koliko stane (menda
> nisi resne
> baze vkalkuliral v tistih 60kSIT oziroma 0SIT)?!

Poskusi z INFORMIX ONLINE ENGINE, 7.30. Za $99 ga dobis v komercialne
namene. Za small biznis lahko poskusis tudi s cim manjsim.

> In kaj bos naredil ce bo stranka hotela na serverju poleg baze poganjat se
> drug softver
> ki, kar niti ni nemogoce :( , tece samo pod winsi.

Ce stranka hoce poganjati SW, ki tece samo pod windowsi, potem si bo
morala kupiti vindowse in seveda tudi tisti softver. Ampak pogovarjamo
se o primeru, da hoce imeti stranka *STORITEV*, ne da konkretno zaganja
nek konkreten program. Ce stranka apriori vztraja pri nekih omejitvah,
je potem izbira toliko manjsa in posledicno je cena lahko visja.

> Linux kot server sicer rula, samo za smol-biznis sisteme baz
> podatkov pa nisem preprican kaj je bolj ugodno.

Kaj je bolj ugodno, je vedno stvar trenutne situacije, morda tudi ze
kupljenega softvera in potreb. Zelel sem namigniti le, da v osnovi
strosek za operacijski sistem odpade (tudi ostali SW se dobi po kar
konkurencnih cenah) in da to ni za odmet. Stvari se zacnejo odvijati na
storitvenem nivoju.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676