[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Jun 17 13:00:34 CEST 1999

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Ko sem se pogovarjal z enim podjetjem, ki razvijajo nek software, ki je
> SQL based, da bi ga naredili za kak non-microsoft SQL, sem dobil odziv v
> stilu, bah, saj bi ampak nam da MS precej denarja zato, da razvijamo SWza
> njihove platforme...
>
>  Zanimivo....
>
> PS: Ima kdo vrecko? Za bruhanje namrec...

Res ti ni potrebno bruhati zaradi tega. Je tudi ogromno podjetij, ki
razvijajo SW za druge podatkovne baze, ne samo za microsoftovo.

Kaksna je prednost, ce razvijas SW za Linux? Poglejmo takole...

Stranka hoce imeti storitev bomo rekli za 500.000 SIT. Vec kot to ni
pripravljena placati.

Ce vzames recimo windowse NT in microsoftov SQL, te bo stalo (stevilke
sem si zmislil) 300.000 SIT, pa stranka ni dobila se nic, samo kupila je
potreben SW. Torej lahko zaracunas maksimalno 200.000 SIT, ker gre
drugace cez budget.

Ce vzames Linux, ki te stane bom rekel 60.000 SIT (za uradno
distribucijo, postnino, instalacijo in vso ostalo kramo), potem ti
ostane se kar nekaj rezerve in reces, da bos razvil kvalitetno storitev
za 300.000 (za sto jurjev vec). Torej vse skupaj stane 360.000 SIT. Pa
ce povecas se malo dobicek, zaracunas 400.000 SIT. Stranka je zelo
zadovoljna, saj je placala 100 jurjev manj. Ti pa tudi, ker si zasluzil
vec. Prodal si kvalitetnejso storitev in se vec si zasluzil. Plus, ta
strosek 60.000 lahko naceloma stejes tudi 0 SIT. Naceloma pravim, ker te
postavitev in vzdrzevanje vsakega sistema nekaj staneta.

Torej? Priloznost imajo tisti, ki jo zaslutijo... Tako da... Ne isci
vrecke...
=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676