[ LUGOS ] star notebook + linux

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Tor Jun 22 15:15:38 CEST 1999

> Bi bilo pa res priporocljivo najprej nekje dobiti vec RAM.
> Pod 16M se Linux po mojem mnenju ne pocuti najbolje.

Bedarija. Ce imas pognane samo daemone, ki jih nujno potrebujes za delo
(to vsekakor ni httpd, pa innd in podobni, ki so v veliko distribucijah
vklopljeni ze po "default"), je skupna poraba spomina krepko pod 8 Mb. Z 8
Mb lahko spodobno pocnes marsikaj. Je pa res, da se splaca v tem primeru
uvesti nekaj "optimizacij". Recimo da /bin/sh ni link na /bin/bash z vsemi
goodiji, ampak je link na bash brez vseh dodatkov (ali celo na /bin/ash)
in podobno; sendmail -> /etc/inetd.conf ter se malo morje takih zadev.
Prihranek spomina je opazen. Trenutno imam doma tak sistem, da se pozrt
spomin le redko (npr. ko pozenem X-e) dvigne nad 8 Mb. Ne, nisem fanatik,
le bedarij ne pocnem. :-)

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist