[ LUGOS ] star notebook + linux

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Tor Jun 22 22:11:37 CEST 1999

Meni je suse 5.2 delal s 4mb na 850mb disku OK.
Vendar sem kasneje upgradeal na 16mb ker je ta masina v bistvu server ;)
Ce rabis ram imam nekaj 30 pinskih - po 1mb - ne garantiram da delajo - ce jih kdo rabi jih senkam. Pisite na privat...

LP

Bostjan

* Gasper Fele - Zorz (polz na writeme.com) [990622 12:51]:
> Vem, da bo slisati cudno, ampak :
> Ce imas res samo 4M RAM, bi bilo najbolje poganjati DOS in W3.1.
> Ker pa si verjetno ekstremen fanatik, bi ti priporocil kaksen
> star slackware in na zunanji masini posebej skompilan kernel.
> Z malo srece bos zadevo celo bootal.
>
> Bi bilo pa res priporocljivo najprej nekje dobiti vec RAM.
> Pod 16M se Linux po mojem mnenju ne pocuti najbolje.

----end quoted text----

___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
         Don't hate yourself in the morning -- sleep till noon.

Dodatne informacije o seznamu Starilist