[ LUGOS ] star notebook + linux

Gasper Fele - Zorz polz na writeme.com
Pon Jun 21 23:13:14 CEST 1999

> Vseeno mi je tudi ce porabim 100 disket,
Mazohist!
>samo to stvar bi rad spravil gor. Distribucija je na cd-ju. Jo je mozno spraviti
> na diskete (vsaj dolocene programe) ? Obstaja kaka druga varijanta ??

Moj predlog: naredis si svoj boot disk, ki ima gor podporo za PPP.
Zadevo zbootas s floppyja, potem pa nalozis sistem prek
serijca.

Vem, da bo slisati cudno, ampak :
Ce imas res samo 4M RAM, bi bilo najbolje poganjati DOS in W3.1.
Ker pa si verjetno ekstremen fanatik, bi ti priporocil kaksen
star slackware in na zunanji masini posebej skompilan kernel.
Z malo srece bos zadevo celo bootal.

Bi bilo pa res priporocljivo najprej nekje dobiti vec RAM.
Pod 16M se Linux po mojem mnenju ne pocuti najbolje.

Dodatne informacije o seznamu Starilist