[ LUGOS ] home network

Iztok Petek iztok.petek na guest.arnes.si
Sob Jun 26 13:01:21 CEST 1999

On Thu, 24 Jun 1999, Jure Koren wrote:

> Ja, caka na dns timeout... Popravi nameserverje tako, da bo gateway
> primarni server za tvoj subnet, izmisli si domeno, na ven je tako
> ali tako nihce ne bo videl...

To ze mam - gateway = moj DNS server = 192.168.101.1

> Potem masinam daj imena in napisi bazico za named,

Ta "bazica" je verjetno povezana z /etc/named.conf in /var/named/named.*
Sem mislil da je lahko named kot "cache" za lokalno omrezje.

Hvala za potrpljenje

bye

Dodatne informacije o seznamu Starilist