Brez zadeve

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pet Jun 25 09:00:55 CEST 1999

	Hojla!

On Fri, 25 Jun 1999, Damjan Cvetko wrote:
> P.S.: Vem da to ne spada sem.. sam... Jaz mam en hud problem.. Narocen mam
> LUGOS-HELP na Arnesov Email, mailam okol pa iz zobo na lana.kanal8.si...
> Nocem, da bi mi LuGOS prihalan na domac naslov... Sam zdej morem vedno it
> na terminal pa od tam posiljat... se da kako zrihtat?

Naredi si drugega userja in potegni s fetchmailom ali popclientom, pa bos
imel loceno od ostale poste... Ce sem prav razumel...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist