[ LUGOS ] home network

Jure Koren Jure na gimp.thz.net
Čet Jun 24 23:39:09 CEST 1999

On Thu, 24 Jun 1999, Iztok Petek wrote:

> Mam ip_masq z majhnim network. Problem je pa da ne morem
> pingati/traceroute/telnet mojega masq serverja, razen ko sem povezan na
> inet. Vem da je problem nekje v  DNS/routing tabeli, samo ne vem kak
> odpraviti. Ukaz route traja prbl. 2 min preden izpise default gateway,
> route -n pa se izvede takoj. Vse drugo dela (recimo telnet 192.168.101.1).
>
> /etc/resolv.conf vseh racunalnikov je:
> nameserver 192.168.101.1 ; linux gateway
> namerserver 193.2.1.66   ; arnes
> nameserver 193.2.1.72
>
> server ma v /etc/hosts vse racunalnike
>
> cat /var/log/messages
> [...]

Ja, caka na dns timeout... Popravi nameserverje tako, da bo gateway
primarni server za tvoj subnet, izmisli si domeno, na ven je tako
ali tako nihce ne bo videl...

Potem masinam daj imena in napisi bazico za named,
pa bo takoj vse resolvalo, za ven das pa lahko forwarders, in
bo nameserver tudi takoj replyjal da je network unreachable, in
lookupi ne bodo trajali 2 minuti.

			Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist