[ LUGOS ] e-mail > SMS

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Pet Jun 18 23:33:16 CEST 1999

Jest mam to reseno v kombinaciji z mail2sms programom, ki lepo na STDIN sprejme
mail, in na STDOUT poslje predelan mail pod dolocenimi kriteriji... (glej ta
progy..) ( http://www.cuk.nu/software/mail2sms/mail2sms-0.30.tar.gz).

Seveda je treba se procmail predelat ustrezno:

.procmailrc
--------------------
GSMMAIL=$HOME/gsm
:0 c
* !^Subject:.*LUGOS*
| $GSMMAIL

---------------------

Tole pomeni da bo za vse maile razen iz LUGOS liste pognal GSM script.

GSM script pa zgleda tkole

gsm
#!/bin/sh
##BoST'S MAIL TO SMS FORWARD SCRIPT V KOMBINACIJI Z MAIL2SMS##
#nastavitve programov
TMP=/home/bostsms/tmp
MAIL2SMS=/home/bostsms/mail2sms/mail2sms
CONF=/home/bostsms/mail2sms/bost.conf

cat > $TMP/mail.$$		#to bi slo verjetn tud direkt brez vmesnega tmp
				# fila ??

$MAIL2SMS -o -c $CONF < $TMP/mail.$$ > $TMP/to.gsm
mail xxxxx na linux.mobitel.si < $TMP/to.gsm
rm /home/bostsms/tmp/to.gsm
rm /home/bostsms/tmp/mail.$$

echo >/var/spool/mail/bostsms         <- tole je zelo lame nacin praznenja
				    mboxa, ima kdo kako boljso resitev?

tale script bi se dal verjetno se kej boljs napisat, sam jest nism glih expert
;)
Tam zgoraj je treba nastavit pravi home direktorij, in pot do mail2sms
programa..
V mail2sms programu pa ze imate sample config file, in ni treba spremenit kej
dost.

Ce se vam zdi uporabno, meni sluzi uredu, bi lahko to spravu v en tgz.. (oz. sm
ze), in objavu nekam.

Predlagam, ce bo res kdo kaj pisal o tem, da se vlkjuci neka delujoca zadeva
kot je tale ;)

cau
BoSTjan

--