[ LUGOS ] e-mail > SMS

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Pet Jun 18 16:56:28 CEST 1999

On Fri, Jun 18, 1999 at 03:04:53PM +0200, Darko Vrsic wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Kako bi razbil maile, ki so daljsi od 40 KB in forwardiral samo njihov prvi
> del ali pa, kako bi forwardiral samo maile, ki so krajsi od 40 KB?

Zdaj bom napisal en manjsi Mail-HOWTO. ;-]

Prenos elektronske poste po Internetu je dokaj zapletena stvar, pa
ceprav gre samo za nekaj znakcev.

Izpustil bom prvi del, ki opisuje pot mejla do serverja, na katerem se
shranjuje posta za naslovnika.

Da ta posta prispe na server, je sprejme MTA (Mail Transfer Agent --
Sendmail, Qmail, Exim, Postfix, Zmailer,...). MTA poskrbi samo za to, da
je pismo na racunlniku. Lokalno dostavo pa prepusti LDA (Local Delivery
Agent -- local, procmail,...). Ta LDA lahko (navadno) nastavlja tudi
uporabnik. Posto potem lahko prebere MUA (Mail User Agent -- Pine,
Netscape Mail, Pegasus Mail, Mutt,...), lahko jo obdela kaksna skripta,
ali kaj tretjega.

Jaz osebno poznam samo procmail. Nastavlja se ga tako, da uporabnik
napise datoteko ~/.procmailrc, v kateri so "recepti" za obdelavo poste.

Moj .procmailrc je vcasih izgledal takole:

:0:
* ^TO_lugos-list na lugos.si
mail/lugos

:0:
* ^Subject:.*linux-kernel-digest
{
:0 c
| splitdigest && mv linux-kernel* mail

:0
mail/kernel
}

Mislim, da je razumljivo, kako zadeva laufa.

Tocno za tvoj primer pa ne vem resitve, oglej si man procmailrc in man
procmailex.

Borut
borutm na bigfoot.com
Good programming is 99% sweat and 1% coffee.

Dodatne informacije o seznamu Starilist