[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Jun 18 15:11:43 CEST 1999

> primer: maste doma nadebudnega mulca, ki naj bi masino uporabljal za
> ucenje... kao. ok, sedaj me zanima, kaj lahko tak mulc, razen quaka na
> linuxu sploh se igra? nobena od velikih (razen britannice) enciklopedij ni
> narejena za linux. igrce na linuxu stinkajo, zalostno, a resnicno...
Se nisi videl Civilization:Call to power na Linuxu? Zelo lepo zgleda.
Sid Meyer's Alpha Centauri menad tudi tece na Linuxu...

> ni, izmed cad programov seveda se ni autoCADa, nise 3dmaxa, in podobnega
> softvera ... opengl je slabo podprt... torej, odpade CAD, 3dmodeliranje pa
> podobno v profesionalnih zadevsnah ...
Glede na to, da je bila veina efektov v Titaniku narejenih na clustru
linuxov, orodja ocitno so, samo najti jih je treba. Mogoce se imenujejo
malce drugace kot na wintendojih.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist