[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Jun 18 10:06:43 CEST 1999

Živjo Matevz.

On Fri, 18 Jun 1999, Matevz Harlander wrote:

> to je res - ce bi bil linux zrel za kaj takega. instalacija in vzrdrzevanje
> linuxa je (zal!)

Namestitev je bolj zahtevna.. vzdrzevanja zna biti precej manj zahtevna, pa tudi
stevila namestitev je precej manj (Jaz moram v nasi hisi preventivno vsake pol
leta na novo namestit Win 9x).

> mnogo bolj komplicirana kot pa enako za windowse - vsak butel se osnovnih
> korakov nauci
> v slabem tednu,

Ravno to je problem, ker se najdejo butli ki se delajo NT admine in
postavljajo... in postavljajo... in postavljajo... :p .. in pravijo kako fino
je ker so NTji gor :p.
Vsak Linux admin mora precej vec vedeti kaj se dogaja v racunalniku in na mrezi
kot pa NT admin --> zna bolje nastavit zadeve.

> medtem ko za linux lahko trosis mesece in mesece - resni

ne, bojim se da je ravno obratno.. Za linux NE trosis mesece in mesece, razen
morda ce si ISP in ti laufa pomemben server (ti pa itak rabijo vec pozornosti)..
Sedaj pa lepo pojdi in poglej kaksne racunalnike/os-e uporabljajo na
Microsoftovem Hotmailu.

> poslovnezi
> nimajo toliko casa (tudi nimajo casa, da bi se gospod Debela Rit s servisa
> uspel prikotalit
> do njihovih bogih racunalnikov).

Po mojih iskusnjah gospodnje Debeli Riti sedijo v pisarnah in prodajajo
računalniške komponente za katere vejo da niso na zalogi in da pride naslednja
dobava sele cez 2 tedna in sprejemajo narocila za nove racunalnike ceprav vedo
da so vsi serviserji zasedeni se do konca naslednjega tedna samo s trenutnimi
naročili.
Imaš čisto tipično Slovensko ideologijo, kdor sedi v pisarni je
ober-kewl, tisti ki pa delajo so pa leni in nevem kaj se... vsi bi radi nekaj
preprodajal in mesetarl kot skupina ciganov na bolsjem trgu.. da pa bi kdo
premaknil svojo tolsto rit in kaj naredil... bog ne daj..
Jasen primer tega je tudi kronično pomanjkanje sezonskih delavcev za obiranje
kmetijskih pridelkov... in to navkljub vseslovenski brezposelnosti. Jaz bi
tistim brezposelnim kar lepo ukinil podporo ki zavrnejo taksno delo (razen
zaradi zdravstvenih razlogov).

> vprasanje torej: kdaj namerava, kdo namesto se ene pizdarije v kernelu
> poskrbet za to, da bo
> linux mozno v dejanskem svetu tut uporabljat?

Ce te to moti se spravi dol s svoje tolste riti in to sam naredi ;))) (pa
brez zamere) .

--
best regards,
Rok Papez.