[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pet Jun 18 10:22:43 CEST 1999

On Fri, 18 Jun 1999, Matevz Harlander wrote:

> to je res - ce bi bil linux zrel za kaj takega. instalacija in vzrdrzevanje
> linuxa je (zal!)
> mnogo bolj komplicirana kot pa enako za windowse - vsak butel se osnovnih

... snip snip ...

Toliko bolj kompliciran kot vsak drug Unix. Ne, ni kompliciran, sploh ni,
niti malo... Ko ga enkrat znas, ga znas... Traja dalj casa, da se ga
naucis ampak se ga. Tudi pilotirat Jumbo Jet-a je bolj komplicirano, kot
leteti z jadralnim padalom, ampak ko se ga enkrat naucis, to znas in ti ni
vec komplicirano.

> vprasanje torej: kdaj namerava, kdo namesto se ene pizdarije v kernelu
> poskrbet za to, da bo
> linux mozno v dejanskem svetu tut uporabljat?

Kaj pa je zate dejanski svet? Neko podjetje, ki ima 10 userjev na mrezi in
eden od zaposlenih, ki zna disketo zazipat in instalirat windowse skrbi
tudi za server?

Jaz tudi znam narest avion iz papirja, pa to se ne pomeni, da sem pilot...

Ni vse zlato kar se sveti, so rekli vcasih... Dober GUI se ne naredi
dobrega sistema.. (sicer kaj je dober GUI, bi lahko se debatirali ampak to
je drugo).

Poslovnezi ne bodo cakali, seveda ne, to pomeni, da se bo moral z
instalacijo in vzdrzevanjem sistema ubadat nekdo, ki to zna, ne pa nekdo,
ki misli da to zna. In vsak 'poslovnez' tudi ve, da ponavadi nima nikogar
v blizini, ki bi skrbel za njegove serverje in network, zato je pac
odvisen od 'Gospoda Debela rit', ki se primaje iz servisa...

Verjemi mi, z tistimi osnovnimi koraki, ki se jih ti naucis v slabem tednu
bos bolj tezko shajal ob neki mrezi. Tudi ce ima samo 5 uporabnikov.

Problem Windowsov je, da dokler delajo, je vse ok, ko se pa kaj 'pokvari'
pa ti ponavadi pomagajo le cudezi... Na zalost se to dogaja prepogosto.

Problem Linuxa pa je, da manjka nek 'Education Center' in razni Linux
System Engineer nazivi in podobna solata. Traja malo dlje, da se sistem
postavi ampak potem vsaj dela. (Oz vprasaj debianovce, pri njih je to tako
ali tako vse hitro in samo nek apt_* poganjajo *grin*)

Ah ja... Grem naprej delat.. :)

David!
What is this? Some kind of a joke? Oh, it's Windows...

Dodatne informacije o seznamu Starilist