[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Matevz Harlander matevz.harlander1 na guest.arnes.si
Pet Jun 18 09:17:50 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Boris Benko <boris.benko na telekom.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: 17. junij 1999 23:38
Subject: Re: [ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

> Poskusi z INFORMIX ONLINE ENGINE, 7.30. Za $99 ga dobis v komercialne
> namene. Za small biznis lahko poskusis tudi s cim manjsim.

> Ce stranka hoce poganjati SW, ki tece samo pod windowsi, potem si bo
> morala kupiti vindowse in seveda tudi tisti softver. Ampak pogovarjamo
> se o primeru, da hoce imeti stranka *STORITEV*, ne da konkretno zaganja
> nek konkreten program. Ce stranka apriori vztraja pri nekih omejitvah,
> je potem izbira toliko manjsa in posledicno je cena lahko visja.

> Kaj je bolj ugodno, je vedno stvar trenutne situacije, morda tudi ze
> [...]

to je res - ce bi bil linux zrel za kaj takega. instalacija in vzrdrzevanje
linuxa je (zal!)
mnogo bolj komplicirana kot pa enako za windowse - vsak butel se osnovnih
korakov nauci
v slabem tednu, medtem ko za linux lahko trosis mesece in mesece - resni
poslovnezi
nimajo toliko casa (tudi nimajo casa, da bi se gospod Debela Rit s servisa
uspel prikotalit
do njihovih bogih racunalnikov).

vprasanje torej: kdaj namerava, kdo namesto se ene pizdarije v kernelu
poskrbet za to, da bo
linux mozno v dejanskem svetu tut uporabljat?

matevz

Dodatne informacije o seznamu Starilist