[ LUGOS ] nove "pridobitve" RedHata 6.0

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Čet Jun 10 14:06:50 CEST 1999

Zivjo!

> Meni dela ;).
> Si postimal /etc/X11/fs/config datoteko.

Dela? Vzpodbudno, se pravi, da _je_ upanje. ;-) Si bom ogledal.

> Poglej v /etc/sysconfig/mouse. Tukaj popravi nastavitve.

Hmm... ja.
Notri je:
~~
[root na localhost sysconfig]# cat mouse
MOUSETYPE="logim"
XMOUSETYPE="MouseMan"
FULLNAME="Logitech CC Series (serial)"
XEMU3=no
~~
In ne vidim, kaj bi bilo narobe; kvecjemu, da kaj manjka?

> Si odkomentiral vrstico s POP3 in IMAP v /etc/inetd.conf ??

Ja, to sem pa vceraj zvecer naredil. :) Ocitno bom res moral nadaljevati z
"zapiski", ker to pocnem ravno dovolj poredko, da do naslednjic pozabim...
:((

Pozdrav in hvala,

            Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist