[ LUGOS ] nove "pridobitve" RedHata 6.0

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Jun 10 10:19:27 CEST 1999

Zivjo Andraz.

On sre, 09 jun 1999, Andraz Hvalica wrote:

> V RedHatu 6 mi xfstt ne dela vec; FontPath "unix:/7100" nenadoma ni vec
> v redu, X server se pritozi, da ne najde pisave "fixed". Brez te vrstice
> jo ocitno najde. Se to: vrstico sem dopisoval na konec (spiska
> FontPath...), to baje vpliva...

Meni dela ;).
Si postimal /etc/X11/fs/config datoteko.
Notri imas
catalogue = /blahbah/fonti/.../.../,
                 /blahbah/fonti/.../.../,
                 /blahbah/fonti/.../.../

Si zagnal servis "xfs"??
rc3.d ali rc5.d kar pac uporabljas mora imeti link ns Sxxxfs

> Mis. Mis v tekstovnem nacinu, ko sem izven X Oken ,tudi ne dela. gpm se
> zazene, to je pa tudi vse. A komu deluje mis zunaj X-Oken v RH6?? Na
> treh racunalnikih sem skupaj 4-krat namestil RH6, z misjo je vedno isti
> cirkus.

Poglej v /etc/sysconfig/mouse. Tukaj popravi nastavitve.

> Tale tezava pa je najnovejsa, stara nekaj ur. Naredil sem ponovno
> Se ena zanimivost; POP3 streznik naj bi visel na vratih 110. Kaj rece
> telnet:

Si odkomentiral vrstico s POP3 in IMAP v /etc/inetd.conf ??

tail -f /var/log/messages vcasih tudi kaj pove.
Glede maila lahko pogledas se /var/log/maillog.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist