[ LUGOS ] nove "pridobitve" RedHata 6.0

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Jun 10 18:42:17 CEST 1999

Hi Andraz.

On čet, 10 jun 1999, Andraz Hvalica wrote:

> Hmm... ja.
> Notri je:
> ~~
> [root na localhost sysconfig]# cat mouse
> MOUSETYPE="logim"
> XMOUSETYPE="MouseMan"
> FULLNAME="Logitech CC Series (serial)"
> XEMU3=no
> ~~
> In ne vidim, kaj bi bilo narobe; kvecjemu, da kaj manjka?

Ne.. MOUSETYPE nastavi na tisto s cemer gpm deluje.
S cim pa deluje se pa igraj.. Pomaga "man gpm" (aka rtfm) in
potem poizkusas dokler ne deluje.

Serijska miska s tremi gumbi (PC Mouse Systems protocol):
[sysconfig]# cat mouse
MOUSETYPE="msc"
XMOUSETYPE="msc"
FULLNAME="Generic 3 Button Mouse Systems Mouse (serial)"
XEMU3=no

PS/2 miska:
[sysconfig]$ cat mouse
MOUSETYPE="ps/2"
XMOUSETYPE="PS/2"
FULLNAME="Generic 3 Button Mouse (PS/2)"
XEMU3=no

> Ja, to sem pa vceraj zvecer naredil. :) Ocitno bom res moral nadaljevati z
> "zapiski", ker to pocnem ravno dovolj poredko, da do naslednjic pozabim...
> :((

Obilo zabave.. samo zapomni si.. ponavadi je vir najhujsih tezav najbolj bedna
in neumna napaka ;).

--
best regards,
Rok Papez.