[ LUGOS ] nove "pridobitve" RedHata 6.0

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sre Jun 9 20:16:19 CEST 1999

Zivjo!

Posiljam lep spisek tezav, ki jih imam na vratu. Ene so stare, ena pa je
"nagel neu", od novega reinstalla. :-|

V RedHatu 6 mi xfstt ne dela vec; FontPath "unix:/7100" nenadoma ni vec
v redu, X server se pritozi, da ne najde pisave "fixed". Brez te vrstice
jo ocitno najde. Se to: vrstico sem dopisoval na konec (spiska
FontPath...), to baje vpliva...

Mis. Mis v tekstovnem nacinu, ko sem izven X Oken ,tudi ne dela. gpm se
zazene, to je pa tudi vse. A komu deluje mis zunaj X-Oken v RH6?? Na
treh racunalnikih sem skupaj 4-krat namestil RH6, z misjo je vedno isti
cirkus.

Tale tezava pa je najnovejsa, stara nekaj ur. Naredil sem ponovno
instalacijo RH6, namestil sem _vse_. Cisto vse. 1.15GB. Home direktorij
sem si shranil, tako da naceloma razne nastavitve se vedno imam.
Fetchmail npr. se vedno deluje, pac pa NS Mail nenadoma noce vec pobrati
poste z /var/spool/mail/postman - to je vceraj, ko se nisem imel vsega
namescenega, se delovalo.
Kaj pravi Netscape?
"Netscape's network connection was refused by the server
localhost.localdomain. The server may not be accepting connections or
may be busy. Try connecting again later". Cool.

Imap _je_. Tudi ponovno sem ga namestil, razlike ni (mislim na imap*rpm,
kjer je tudi POP3 streznik).
Se ena zanimivost; POP3 streznik naj bi visel na vratih 110. Kaj rece
telnet:
~~
[andraz na localhost andraz]$ telnet localhost 110
Trying 127.0.0.1...
telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused
[andraz na localhost andraz]$
~~

Ce mi kdo lahko pomaga (najbolj perec problem je zadnji, izgleda da bom
moral posto zacasno prebirati v Wintendu?!)... naj to prosim stori. ;-)

Spletni pozdrav,

            Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist