[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Jure Koren Jure na gimp.thz.net
Pet Jun 18 11:48:23 CEST 1999

On Fri, 18 Jun 1999, Matevz Harlander wrote:

> to je res - ce bi bil linux zrel za kaj takega. instalacija in vzrdrzevanje
> linuxa je (zal!)
> mnogo bolj komplicirana kot pa enako za windowse - vsak butel se osnovnih
> korakov nauci
> v slabem tednu, medtem ko za linux lahko trosis mesece in mesece - resni
> poslovnezi
> nimajo toliko casa (tudi nimajo casa, da bi se gospod Debela Rit s servisa
> uspel prikotalit
> do njihovih bogih racunalnikov).
> vprasanje torej: kdaj namerava, kdo namesto se ene pizdarije v kernelu
> [...]

Ja, kaj bom pa takrat jaz pocel z linuxom? Klikal z misko po
menijih in se drzal za glavo, upajoc da se z masino dogaja tisto,
kar bi jaz rad, da se?

Ce nimajo casa za linux, imajo pa cas za rebootanje wintendo sistemov,
v redu. Nihce jih ne sili. Pravijo tudi, da vsaka sola nekaj stane,
torej je vse v najlepsem redu.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist