[ LUGOS ] geda

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Jun 20 09:49:43 CEST 1999

	Hojla!

On Sat, 19 Jun 1999, matjaz mocnik wrote:
> Pred kratkim sem si instaliral program geda(program za nacrtovanje
> elektronskih vezij) pa mi zmerom ob zagonu v konzoli izpise:
> "Gtk-WARNING **: gtk_menu_factory_new(): GtkMenuFactory is deprecated and
> will shortly vanish"
> ...pojavi pa se samo eno prazno okno. Bi kdo vedel kaj priblizno bi to lahko
> bilo narobe? Uporabljam RH6.

Ne vem, katere knjiznice so na RH6, ampak sporocilo izgleda, kot bi bile
gtk+-1.2.x knjiznice, gedo pa verjetno uporabljal se 1.0.x...

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist