[ LUGOS ] i'net preko linux-a na w98

Vlado Brajer vlado.brajer na www.kks.s-net.net
Sre Jul 21 10:04:43 CEST 1999

Pingam lahko le iz LINUX masine in to SAMO z IP-ji (tudi v i'net), ce hocem
recimo pingat irc.arnes.si ne dela.. !
Ping dela tudi za 193.2.1.66, ce se ne motim je to DNS od arnesa...
Ta isti IP mam tud v /etc/resolv.host !
Uporabljam RedHat 6.0 (zaenkrat original kernel).
Zaenkrat sem pustu windows masino pri miru dokler ne bo na linuxu vse delelo
tk ko je treba...

LP, Vlado

Dodatne informacije o seznamu Starilist