[ LUGOS ] i'net preko linux-a na w98

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Sre Jul 21 10:30:52 CEST 1999

OK poizsusimo se enkrat. Datoteka v etc direktoriju se mora imenova resolv.conf.
Zapis v njej pa mora biti taksenle

nameserver 193.2.1.66

Po tem kar si napisav ti ne deluje resolvanje naslovov. Ce je zapis taksen potem
bi to skoraj sigurno moralo delovati.

Lep pozdrav !

                Jure

smime.p7s