[ LUGOS ] i'net preko linux-a na w98

tJaZy rachek na kibla.org
Sre Jul 21 09:46:41 CEST 1999

-------------------------
LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK
-------------------------

On Wed, 21 Jul 1999, Vlado Brajer wrote:
> Nekako mi je uspelo usposobit mrezne kartice in pinganje deluje (tudi v
> internet vendar samo preko linux masine)....
> Problem je v tem, da vse skupi dela sam z IP ciframi in ne z imeni. V
> /etc/resolv.conf sem ze vpisal DNS server !
>
> ???
>
> LP , Vlado

hmmm ... zal,ze spet te zelo slabo razumem:>) . a dela ping iz linuxa na
nek host,ne njegov ip?? ali iz wintendo masine lahko pingas npr 193.2.1.66
ali pa,se lahko telnetas na neko masno v javnem omrezju,tako da navedes
njen ip naslov??? ce ti to ne dela,potem je problem v masqeradingu.ce ti
pa dela,potem poiskusi z tem,da v windows masino vpises isti DNS koti si
ga na linuxu v resolv.conf.Ce to ne dela(zal,nisem se probal DNS querye
preko masq,tako da ne vem),si moras na linux masini postaviti t.i. caching
only name server.DNS-HOWTO je nekaterim distribucijam ze
prilozen(RH5.2),ce tvoji ni,pa si ga poteni dol z ftp.funet.fi ali
sunsite.unc.edu.Ce bos naletel na tezave,pa kar mailni,lahko na private.
Podoben problem je nekdo z te liste ze imel,vendar kasneje ni napisal,kako
je zadeve porihtal.

In pa,navadi se bolje specificirat probleme,da ne bodo(bomo) ugibali,kaj
ti ne dela!:>)))

ajt,

	T.

Dodatne informacije o seznamu Starilist