[ LUGOS ] mp3 player za v avto

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Jul 9 15:45:21 CEST 1999

Yo!

On Thu, 8 Jul 1999, Boris Benko wrote:

> Ampak meni se zdi najbolj optimalno kupiti en poceni notebook
> (rabljen?), skupaj z adapterjem za 12V, tak ki ima izhod za zvok, ima
> CD-ROM, pa malo namontirati v avto, priklopiti na radio vhod, eni radiji
> imajo vsaj se en dodaten vhod (za mobitel, recimo ) instalirati Linux in

Ne, to niti najmanj ni optimalno. Za mp3 decoding rabis ti najmanj
Pentiuma 90, pa ze ta se slabo obnasa, s tem da taka zadeva stane okoli
150k SIT. Sicer zadnje case nisem kaj dosti gledal ampak mislim, da bi se
dalo samo dekoder dobiti precej ceneje...

> Ampak shock resistant pa najbrz ne bi bilo prevec.

Jah najbolj shock resistant so flash kartice...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist