[ LUGOS ] Pripombe na listi

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Čet Jul 8 21:47:17 CEST 1999

On Fri, 9 Jul 1999, Marko Cuk wrote:

> Hja, drzi, vendar dokler bo folk kvasil gluposti in bo to tolerirano, bom
> jaz pisal pripombe na gluposti, kar je, ocitno zaenkrat tolerirano.
> Mislim, da Metodu Kozelju, ki ga ocitno zal ni vec tukaj ( lahko si sicer

... snip snip ...

> In danes ? Je se slabse. Ne samo, da so nekateri zaostali, se leni so
> postali. Pomeni, da pride na lugos listo in blekne, se preden razmisli,
> ker se mu pac ne da.

Take pripombe posiljaj privat, v lugos-bla ali pa na oboje, samo ne sem..
Ker je brez veze... S tem naredis isto sranje, kot tisti, ki je prej po
tvojem 'kvasil neumnosti'...

Ja, se strinjam, da je lista polna bedarij in enega sodra... Zato bi se
lahko razne take bedarije preselile v lugos-bla... Zato je bila tudi
narejena lista... In kaj je zdaj z njo? Nekaj nas je, ki se kaj postamo
tja, drugace se pa na listi prah nabira... bedarija...

Tudi ce mislis na tale mail odgovarjat.. odgovori v lugos-bla...

David!
Windows 95 - Don't let them calculate your taxes.

Dodatne informacije o seznamu Starilist