[ LUGOS ] mp3 player za v avto

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jul 9 00:05:24 CEST 1999

Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!

> Ma tega je cuda ze narjenega, ni to samo ena zadeva. Imas svasta od disk
> driven zadev do flash zadev pa do takih ki jo ima Metod na CD-ROM. Saj kaj
> pa rabis recimo za to zadevo... en CD-ROM, MPEG Layer 3 dekoder pa en
> flash rom na katirega zapeces zadeve, ki ti bodo prepoznale CD-ROM in file
> system ki je na njem, rabis se nekaj ram-a, da je zadeva shock resistant
> in to je to... tisti dalinc pa display, to pride potem :)

Jaz sem tudi nekaj gledal, kaj je narejeno, res je marsikaj, od home
made PCjev naprej...

Ampak meni se zdi najbolj optimalno kupiti en poceni notebook
(rabljen?), skupaj z adapterjem za 12V, tak ki ima izhod za zvok, ima
CD-ROM, pa malo namontirati v avto, priklopiti na radio vhod, eni radiji
imajo vsaj se en dodaten vhod (za mobitel, recimo ) instalirati Linux in

Za remote upravljanje pa so eni notebooki imeli loceno numericno
tipkovnico, ki bi si jo umetelno instaliral nekje naprej na komandni
plosci...

Ampak shock resistant pa najbrz ne bi bilo prevec.

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676