[ LUGOS ] Gnome ali Kde!

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Jul 6 08:35:24 CEST 1999

> Ko sem pred kakima dvema letoma zacel spremljati KDE projekt, se mi je
> zdelo da iz tega se nekaj bo, zdaj pa je ratalo ze toliko kode, da ze kar
> smrdi in zadeva je pozresna da bolj ne more bit (govorim o base zadevi).
> Zadeva se ze zelo priblizuje WindozeXX pa tukaj ne mislim na user friendly
> (to je cisto o.k.) ampak na corrupt code dammit -> to je koda + zraven se
> enkrat toliko kode za odpravo bugov + balast koda + po moznosti se kaksna
> igrica (Flight Sim for Linux recimo:)

meni je sicer stvar delovala fino od 166/32 navzgor (morda bi tudi manj,
pa nisem imel priloznosti poskusiti), se pa strinjam glede gravitiranja
proti win; v zadnjem casu se mi je parkrat zgodilo, da so se zacele
dogajati bugaste zadeve, ki so bile khm tako ms-like nedeterministicne, v
smislu, vidim, da se tole dogaja, ampak koji q* to je in od kod je sploh
lahko prislo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist